نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 12:50

اسفند و ترافیک پرحجم درخیابان‌های کرمانشاه/ طرح زوج و فرد تا آخرین روز سال ادامه دارد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: براساس تجربه سالیان گذشته، حجم ترافیک در اسفندماه روز به روز اضافه می‌شود، بنابراین طرح زوج و فرد تا آخرین روز سال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گزارش های مردمی و مشاهدات میدانی خبرنگار فارس حاکی از وجود ترافیک پرحجم در بسیاری از معابر شهری کرمانشاه در روزهای سپری شده از اسفندماه دارد.

این ترافیک در خیابان مدرس و میدان سپاه در ساعاتی از روز به اوج خود می‌رسد و سبب کلافگی شهروندان می‌شود.

محمدرضا خشنودی، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: براساس تجربه سالیان گذشته، حجم ترافیک در اسفندماه روز به روز اضافه می‌شود و در روزهای پایانی سال به اوج خود می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد تا آخرین روز سال اجرا می‌شود و همکاران با دقت و تمرکز بیشتری کنترل خواهند کرد، چون که مسیرهای منتهی به بازار شهر گنجایش کافی را ندارد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه اضافه کرد: دو پنجشنبه غریبان و آخر سال را پیش‌رو داریم که کاملا معابر منتهی به آرامستان‌ها را درگیر می‌کند، احتمالا طرح محدودیت ترافیک اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: میدان سپاه قطعا از این به بعد بار ترافیکی مضاعفی خواهد داشت که انتظار داریم استفاده از بزرگراه‌های امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) در مدیریت حرکت رانندگان جایگاهی داشته باشد.

خشنودی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از ۵۰ درصد حجم ترافیک افزایش یابد بنابراین شهروندان برای جلوگیری از هدر رفت وقت خود، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. و ضمن خودداری از توقف دوبله با احترام به حقوق دیگران، سعی کنند از بازارهای محلی خرید کنند.

وی در پایان، یادآور شد: متأسفانه اسفندماه سال گذشته یکی از ماه‌های پر تصادف استان بود و امیدوارم امسال با همراهی شهروندان اتفاقات ناگوار رقم نخورد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050330

مهمترین اخبار ایران و جهان: