نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 22:04

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر در شهرقدس/ تجلیل از جوانان رتبه‌دار ورزشی و فرهنگی

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) همزمان با روز جوان همراه با تجلیل از مقام آوران و نام‌آوران حوزه‌های قرآنی، ورزشی و فرهنگی در شهرقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، جشن بزرگ ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان با حضور جوانان و نوجوانان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستانی عصر امروز در مصلی شهرستان قدس برگزار شد.

وحید گلیکانی، فرماندار قدس در سخنرانی این مراسم با بیان اینکه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی مربوط به جوانان و نوجوانان است، اظهار کرد: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قدس رتبه‌های برتر کنکوری، ورزشکاران ملی و بین‌المللی، نخبگانی در حوزه‌های علم و فناوری و نیروهای جهادی توانمند دارد، گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، امید بر جوانان و نوجوانان داریم و دشمن از جوانانی که روبه پیشرفت هستند، هراس دارد و به‌دنبال برهم زدن آینده آن‌هاست تا مانع پیشرفت شود.

فرماندار قدس افزود: حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان در عرصه‌های مختلف است و باید از چنین شخصیت ارزشمند در زندگی فردی، اجتماعی و کار بهره‌برده و استفاده کنیم.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و گروه سرود نوجوانان همراه بود و نمایشگاهی از آثار تابلوهای نقاشی محسن ملکی از هنرمندان معلول و توانمند شهرقدس برپا شد و در پایان از جوانان مقام آور و نام آور در حوزه‌های حفظ کل قرآن کریم، کتابخوانان برتر، رتبه‌های برتر کنکور و قهرمانان ورزشی آسیایی و جهانی آیین تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072874

مهمترین اخبار ایران و جهان: