نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 12:53

توانمند سازی اولویت مهم نهادهای حمایتی باشد

اراک- امام جمعه اراک گفت: توانمند سازی رویکرد و اولویت مهم نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد باشد و در این راستا برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره بهزیستی استان مرکزی با اشاره با اهمیت وجود نهادهای حمایتی در کشور اظهار داشت: ادارات بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر جز حساس‌ترین بخش‌های مسئولیت پذیر کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه ریزی دقیق و به روز برای سال آینده بسیار مهم است، گفت: داشتن آمار دقیق از افراد تحت پوشش با همکاری کمیته امداد جز مسائل با اهمیت است و بهزیستی باید چشم انداز صحیح از آینده داشته باشد.

وی افزود: ایجاد کمیته‌های تخصصی در اداره بهزیستی و استفاده از افراد توانمند و با هوش از ضروریات کار است و بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و کارآمد مورد توجه باشد.

امام جمعه اراک ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید تلاش بیشتر برای خدمت به افراد تحت پوشش صورت گیرد و جهت استفاده بهتر از امکانات باید تدبیر ویژه ای انجام شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد استفاده از ظرفیت روحانیت جهت استفاده در کارهای خیر و آموزش افراد نیازمند از جمله افراد معتاد بسیار خوب است و باید با جدیت پیگیری گردد.

دری نجف آبادی بیان کرد: توجه به پرسنل و مشکلات آنها نیز با سرلوحه کارها قرار گیرد تا با روحیه بالا و نشاط بیشتر به کارها بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه توانمند سازی رویکرد و اولویت مهم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی باشد و در این راستا برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد، گفت: همچنین اهمیت به زنان بی سرپرست و بد سرپرست و آسیب پذیر جامعه نیز جز کارهای مهم است که باید با برنامه ریزی دقیق و آسیب شناسی نسبت به رفع این مشکلات اقدام صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1071630

مهمترین اخبار ایران و جهان: