نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 14:42

راه‌اندازی پویش پرچم افتخار در ۲۲ بهمن ماه در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از راه‌اندازی پویش پرچم افتخار در ۲۲ بهمن ماه در کرمانشاه خبر داد.

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های دهه فجر، اظهار کرد: پویش «پرچم افتخار» روایت‌گر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی را به نمایش گذاشته و کنار یکدیگر پرچم فاخر ایران را به اهتزاز درخواهیم آورد.

وی پرچم را نماد هویت و استقلال ایران اسلامی دانست و افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد اصلی هر ایرانی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خواهد بود و در این روز هر دانش آموز یک پرچم در دست دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای به اهتزاز در آوردن پرچم انسانیت به جبهه رفتند و امروز رسالت همه ما این است که این اصل، ارزش و سرمایه عظیم فرهنگ شهادت را حفظ کنیم.

محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایام دهه مبارک فجر، گفت: در دهه فجر بر سر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید تا نشان بدهید که ملت این خاطره را گرامی می‌دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن دانش آموزان کرمانشاهی در مدارس شهری، روستای و عشایری مناطق مرزی می‌توانند با در دست داشتن پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی و تمثال یک شهید سرافراز، به همراه خانواده، فیلم‌ها و تصاویر خود را از نصب و اهتزاز پرچم ایران ثبت کنند.

محمدی ادامه داد: همچنین فیلم‌های تهیه شده از همخوانی یا لب خوانی همراه با خانواده، همخوانی کلاسی و مدرسه‌ای سرود ملی ایران و سرود «سرافراز باشی میهن من»، برپایی جشن‌های مدرسه‌ای ایام دهه فجر مقابل درب مدارس با هماهنگی مسئولان مدرسه به صورت خلاقانه همراه با ایستگاه تولد انقلاب اسلامی به صورت پخش سرودهای انقلابی و ملی، پذیرایی و اهتزاز پرچم همراه با مشخصات کامل خود را در پیام رسان‌های ایرانی سروش، ایتا و بله به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۸۲۲ ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027774

مهمترین اخبار ایران و جهان: