نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 11:03

آشنای با هتل های درجه یک شیراز

یکی از محبوب ترین شهرهای ایران برای گردشگری، شیراز است.

این شهر با جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی خود، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران است. به همین دلیل هتل های بسیار زیادی برای رفاه حال مسافران در این شهر زیبا ساخته شده است. اما برای اقامت در یکی از این هتل ها باید اطلاعاتی در مورد امکانات و موقعیت مکانی آن ها به دست آورید. ادامه مطلب را بخوانید تا با بهترین هتل های شیراز آشنا شوید.

1- هتل بزرگ شیراز
یکی از بزرگترین و بهترین هتل های شیراز با معماری منحصر به فرد، هتل بزرگ شیراز است. ساختمان این هتل 14 طبقه با ۱۶۰ اتاق، در سال 1392 ساخته شد. این هتل که به هتل دروازه قرآن نیز معروف شده حدودا 10 دقیقه با آرامگاه خواجوی کرمانی فاصله دارد. همچنین کافی شاپ، پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، سالن همایش، خودپرداز، آرایشگاه، خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه داری و کادر بسیار حرفه ای از امکانات آن است.
 
2- هتل زندیه
هتل زندیه شیراز با معماری سنتی بی نظیر در ۷ طبقه و ۸۰ اتاق در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. رستوران های شیک، استخر و سونا، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، پارکینگ روباز، سالن بدنسازی و روم سرویس شبانه روزی از امکانات این هتل ۵ ستاره است. همچنین هتل زندیه به جاذبه هایی مانند ارگ کریم خان و بازار سنتی وکیل دسترسی خوبی دارد.
3- هتل پارس شیراز
هتل پنج ستاره پارس شیراز با ۱۳ طبقه‌ و در ۲ برج دو قلوی لوکس با 190 اتاق و سوییت مجلل، سال 1381 احداث شد. استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ از امکانات بی نظیر این هتل لوکس است. همچنین دسترسی آسانی به تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان، مقبره حافظ و فرودگاه بین‌المللی دارد.
4- هتل هما
هتل ۵ ستاره هما شیراز در مرکز این شهر قرار گرفته و با بسیاری از جاذبه های گردشگری و تاریخی، فاصله چندانی ندارد. کافی شاپ، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن اجتماعات، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ از امکانات این هتل لوکس است.
 

5- هتل چمران

هتل لوکس و ۵ ستاره چمران شیراز با ۳۰ طبقه و 250 اتاق و سوئیت، بلندترین ساختمان این شهر است. این هتل بی نظیر در منطقه قصرالدشت شیراز احداث شده و فاصله کمی با جاذبه های گردشگری مانند آرامگاه شاه چراغ، ارگ کریم خانی و باغ ارم دارد. کافی‌شاپ با موسیقی زنده و رستوران های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ با چشم انداز بی نظیر به باغ های اطراف، از ویژگی های این هتل لوکس است.
6- هتل ستارگان
یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز، هتل ۵ ستاره ستارگان با ۱۳ طبقه و ۴۷ اتاق است. ویژگی مهم این هتل لوکس نزدیکی آن به باغ های ارم و جهان نما و جاذبه های تاریخی شهر مانند ارگ کریم خانی و حمام وکیل است.اگر می خواهید تجربه یک سفر به یاد ماندنی به شهر بهارنارنج ها یعنی شیراز را داشته باشید، به راحتی می توانید رزرو هتل شیراز و خرید بلیط هواپیما را از فلای تودی انجام دهید.
7- هتل الیزه
یکی از هتل های ۴ ستاره و لوکس شیراز، هتل الیزه در منطقه معالی آباد است. دسترسی آسان به ۱۷ مرکز تجاری این شهر از ویژگی مهم این هتل است. کافی شاپ، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن اجتماعات، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ از امکانات هتل الیزه است.
8- هتل رویال
هتل ۴ ستاره رویال با ۶ طبقه و ۴۴ اتاق در سال ۱۳۹۳ ساخته شد. رستوران شیک، کافی شاپ، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و پارکینگ مسقف از امکانات این هتل است. از ویژگی های هتل رویال، نزدیکی آن به مناطق گردشگری و آثار تاریخی مانند پارک کوهپایه و دروازه قرآن است.
 

9- هتل پارسیان

این هتل ۴ ستاره زیر مجموعه هتل های زنجیره ای پارسیان ایران است. هتل پارسیان شیراز ۶۱ اتاق و سوئیت با امکاناتی نظیر صندوق امانات، تلفن و تلویزیون، اینترنت و مینی بار دارد. از این هتل دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مانند ارگ کریم خان و بازار وکیل راحت خواهد بود.
10- هتل آریو برزن
هتل ۴ ستاره آریو برزن در مرکز شهر احداث شده و با جاذبه های گردشگری مانند زندیه، حافظیه، سعدیه، شاهچراغ و باغ ارم فاصله کمی دارد. از امکانات آن می توان به رستوران، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.
11- هتل ارگ
هتل سه ستاره ارگ یکی از بهترین هتل های شیراز است که با جاذبه های تاریخی همچون ارگ کریم خان زند، حمام وکیل، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ فاصله کمی دارد. رستوران در بام، کافی شاپ، اینترنت در لابی، صبحانه رایگان و نمازخانه از امکانات آن است.
12- هتل بین الحرمین
این هتل سه ستاره، 59 اتاق با امکانات رفاهی مناسب دارد. همچنین از این هتل به جاهای دیدنی شیراز مانند حمام وکیل، باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک و خانه زینت الملک دسترسی دارید.

سخن آخر
در این مطلب هتل هایی را در شیراز معرفی کردیم که با جاذبه های گردشگری این شهر فاصله چندان زیادی ندارند. اگر قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید، پیشنهاد می شود برای خرید بلیط هواپیما و رزرو بهترین هتل های شیراز با مناسب ترین قیمت، به فلای تودی مراجعه کنید. از طریق این سایت، به بلیط های انواع شرکت های هواپیمایی، رزرو هتل های لوکس و اقامتگاه های اقتصادی این شهر دسترسی خواهید داشت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1062930

مهمترین اخبار ایران و جهان: