نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 16:50

تکمیل زنجیره ارزش افزود به افزایش اشتغال کمک می کند

کرمانشاه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تکمیل زنجیره ارزش افزود به افزایش اشتغال کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه کاغذسازی اسلام آبادغرب با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در سال مزین به تولید و اقتصاد دانش بنیان از سوی مقام معظم رهبری مجموعه‌ای تحت این عنوان با اشتغالزایی ۷۰ الی ۸۰ نفر راه اندازی شده است.

وی افزود: در گفتگو با مدیران کارخانه کاغذسازی عنوان شد، قصد دارند ۲۰ درصد سهم تولید خود را به ۴۰ درصد افزایش دهند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: امیدواریم این مجموعه دانش بنیان به قطب تولید کاغذ در غرب آسیا تبدیل شود و در این مسیر برای حل مشکل اشتغال از هیچ کمکی دریغ نهواهیم کرد زیرا کاهش بیکاری مشکلات و معضلات را ایجاد می‌کند.

زارع پور بیان کرد: تکمیل زنجیره ارزش افزود حوزه کاغذ و نوشت افزار به اشتغالزایی بیشتر در استان کرمانشاه کمک می‌کند و این توانایی وجود دارد که بخشی از مشکل اشتغال را حل کند.

وی خاطر نشان کرد: در سیاست‌های کلی برنامه هفتم که در دولت در حال بحث و بررسی است رشد اقتصادی هشت درصدی، بهبود فضای کسب و کار و افزایش نرخ بهره وری که از توصیه‌های رهبری است در حال پیگیری است.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: جوانان ایرانی دارای پتانسیل‌های های بالایی هستند و جوانان نخبه می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند با وجود آنکه در بعضی حوزه‌ها جز کشورهای صاحب نظر هستند و اگر این مجموعه بتواند صادرات را دنبال کند به پیشرفت کار کمک می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052874

مهمترین اخبار ایران و جهان: