نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 13:29

تخریب 11 بنای غیرمجاز در «توسکستان» گرگان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: 11 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه توسکستان گرگان تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود اسپانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان گلستان امروز چهار مورد از این بناها در منطقه «توسکستان» گرگان با رای قطعی دادگاه تخریب شد.

وی ادامه داد: هفت مورد از این بناها هم به صورت غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این منطقه در حال ساخت بود که در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ تخریب شد .

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز مماشات نخواهیم کرد و بر اساس قانون برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

اسپانلو بیان کرد: در تمام بخش‌های به ویژه در موضوع ترک فعل مدیران مرتبط با ساخت و سازهای غیرمجاز به هیچ عنوان اهمال کاری پذیرفته نیست و دادستان‌ها در استان گلستان به صورت ویژه ورود خواهند کرد و برای مدیران متخلف و یا مدیرانی که ترک فعال انجام می‌دهند پرونده قضایی تشکیل خواهند داد.

وی متذکر شد: تقاضای ما این است شهروندان هرگونه تخلفات در این بخش را به دادستانی شهرستان‌ها گزارش کنند.

لازم به ذکر است روزهای گذشته دادستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از تخریب ویلای غیرمجاز یکی از مدیران در یکی از روستاهای گرگان خبر داده بود که این فرد سعی داشت با لابی مانع تخریب ویلا شود که با دستور قضایی و جدیت دادستانی این ویلا به صورت کامل تخریب شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052430

مهمترین اخبار ایران و جهان: