نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 12:06

امهال تسهیلات دامدار کارت در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان از امهال تسهیلات دامدار کارت در این استان خبر داد و گفت: یکی از مطالبات بهره برداران بخش جهاد کشاورزی مهلت گرفتن برای بازپرداخت‌ها است که در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری ضمن از امهال تسهیلات دامدار کارت در این استان خبر داد و بیان کرد: یکی از مطالبات بهره برداران بخش جهاد کشاورزی استان مهلت گرفتن برای وام‌ها است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ همچون گذشته به صورت مستمر اهتمام جدی داشته باشند، تاکید کرد: بانک‌ها تا کنون همراهی خوبی برای پرداخت تسهیلات داشتند که باید این روند ادامه پیدا کند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه ماندگاری جمعیت در روستاها، توسعه و ایجاد اشتغال، دوری از مهاجرت و.... در زمره مسائلی است که مورد دغدغه تمام مسئولان استان قرار دارد، بیان کرد: روستاییان اولویت اصلی در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در استان باشند تا بتوانیم برای آنها بستر اشتغال ایجاد کنیم زیرا اشتغال سبب ماندگاری روستاییان می‌شود.

به گزارش مهر، سازمان صمت استان سمنان اعلام کرده که یکی از بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات دامدار کارت هفت و نیم درصد از اصل تسهیلات را بعلاوه سود از دامداران دریافت خواهد کرد و اصل تسهیلات را مشمول مهلت می‌کند تا دامداران بتوانند به موقع پرداخت اقساط و سر رسید را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419474

مهمترین اخبار ایران و جهان: