نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 21:11

رسانه تراز انقلاب اسلامی از چهارچوب دین و شریعت خارج نمی‌شود

استاندار کردستان گفت: رسانه تراز انقلاب اسلامی در عین توانمندی و در کارزار رسانه‌ای که در دنیا وجود دارد از چهارچوب دین و شریعت خارج نمی‌شود و این هنر امام و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از ساختارها در انقلاب اسلامی ممکن است با دیگر کشورها مشترک باشد اما وجه تمایز انقلاب اسلامی با دنیا این است که انقلاب اسلامی در چهارچوب شریعت و دین فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: در انقلاب اسلامی ایران اجازه استفاده از ابزار غیرمشروع داده نمی‌شود و این جایگاه برتر خبرنگاران ما در کشور را نشان می‌دهند.

زارعی‌کوشا رسانه‌های کردستان را دلسوز و متعهد خواند و افزود: رسانه تراز انقلاب اسلامی در عین توانمندی و در کارزار رسانه‌ای که در دنیا وجود دارد از چهار چوب دین و شریعت خارج نمی‌شود و این هنر امام و جمهوری اسلامی است. 

استاندار کردستان ادامه داد: هنر رسانه خلاق، مبتکر و انقلابی است در این است که کار خود را آنچنان انجام دهد که موثر واقع شود و بتواند رسانه دشمن را شکست دهد.

زارعی‌کوشا به نقش خبرنگاران در اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: رسانه‌های کردستان در اغتشاشات سال گذشته بدون واهمه و با مسوولیت خود موفق شدند دشمن را شکست دهند و  بخشی از موفقیت در کنترل اغتشاشات برعهده جامعه رسانه‌ای استان بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شرایط بسیار سخت و تهدیدها بزرگ بود چراکه دشمنان نقطه‌گذاری می‌کردند و کسانی که بر خلاف جهت آنها حرکت می‌کردند را مورد برخورد  قرار می‌دادند.

استاندار کردستان رسانه را به عنوان عناصر موثر در جامعه دانست و گفت: رمز موفقیت وفاق است و هر کسی این وفاق را خدشه‌دار کند، به نظام و مردم ضربه وارد کرده است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید در برابر آنچه می‌نویسند، متعهد باشند و اینگونه است که می‌توان گفت در تراز انقلاب اسلامی کار می‌شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438930

مهمترین اخبار ایران و جهان: