نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 16:59

کلیات طرح ساماندهی تجمعات و راهپیمایی‌ها در کمیسیون شوراها بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی کلیات طرح ساماندهی تجمعات و راهپیمایی‌ها توسط کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 22 مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: کلیات طرح ساماندهی تجمعات و راهپیمایی ها به عنوان نخستین دستورکار از سوی اعضای کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در همین راستا، اظهار کرد: در این طرح نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها مطابق با قوانین بالادستی از جمله قانون اساسی، مشخص می شود. به عبارتی هر گونه حرکت و یا اجتماعات در محیط عمومی که به منظور بیان عقاید، دیدگاه ها و خواسته ها در خصوص موضوعاتی از قبیل مسائل صنفی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با پیمودن مسیر برگزار می شود را تعریف و مصوب خواهیم کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهایتا این موضوع به کارگروه مربوطه ارجاع شد تا ظرف مدت یک ماه آینده مورد بررسی قرار بگیرد و اعلام نظر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440330

مهمترین اخبار ایران و جهان: