نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 22:11

مربی هوادار: انتظار پیروزی مقابل مس را داشتیم

مربی تیم هوادار گفت: ما از این بازی کسب سه امتیاز را انتظار داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا دلگرم مربی تیم هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: کسانی که بازی را دیدند فهمیدند که علی‌رغم اینکه بازی گلی را در بر نداشت ولی خیلی هیجان‌ برانگیز بود و موقعیت‌های متعددی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد ولی متأسفانه موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و ما دو موقعیت گل به دست آوردیم اما متأسفانه نتوانستیم آنها را گل کنیم و نتوانستیم در ضربات آخر موفق باشیم. 

وی افزود: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. در نقطه مثبت این بازی برای تیم هوادار استفاده از جوان‌هایی است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. اولین این جوان‌ها دیندار است که امروز از او رونمایی شد. امیدوارم بقیه جوان‌ها که در تیم ما هستند از موقعیتی که کادر فنی در اختیار آنها قرار می‌دهد بتوانند بهترین استفاده را انجام دهند. سرمربی تیم ما اعتقاد ویژه‌ای به جوان‌ها دارد و امیدوارم جوان‌ها از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند. 

مربی هوادار گفت: ما از این بازی کسب سه امتیاز را انتظار داشتیم اما متأسفانه این اتفاق حاصل نشد. 

وی ادامه داد: قاعدتاً هفته اول مسابقات است و تیم برای رسیدن به آن تعامل و روحیه تیمی نیاز به فرصت داریم، بازیکنان باید بیشتر با هم هماهنگ شوند ما این انتظار را داشتیم که بر تیم حریف حاکم شویم علی‌رغم اینکه تیم حریف یکی از تیم‌های خوب و قابل احترام است ولی ما انتظارمان از بازیکنان خودمان این بود که با توجه به پتانسیلی که دارند از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنند تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم که متأسفانه نتوانستیم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم امیدوارم در آینده با توجه به تمهیداتی که ما به عنوان کادر فنی در نظر می‌گیریم بتوانیم بازی هماهنگ‌تر و با برنامه‌تری از بازیکنان‌مان شاهد باشیم و بتوانیم نتایج مطلوب‌تری کسب کنیم.

مربی تیم هوادار در خصوص جذب بازیکنان پا به سن گذاشته در این اذعان داشت: ما هم بازیکنان با تجربه جذب کرده‌ایم هم بازیکنان جوان؛ شاید بازیکنان جوان تیم ما از چشم شما اصحاب رسانه دور مانده باشد. مثلاً محمد دین‌دار را امروز رونمایی کردیم و در بازی‌های آینده از چهره‌های جدیدتری رونمایی خواهیم کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436330

مهمترین اخبار ایران و جهان: