نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 11:47

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت‌رسانی هستند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید همه دستگاه‌ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت‌رسانی و جهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایش اختتامیه جهادگران فاطمی استان اصفهان اظهار داشت: شهید ردانی‌پور اولین ظرفیت و نقش آفرینی را در محرومیت‌زدایی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی به همراه حاج آقا میثمی آغاز کرد و شهید محسن حججی نیز از دیگر جهادگران به نام اقتصادی مقاومتی و محرومیت‌زدایی در استان اصفهان است.

وی افزود: مشکلات بسیاری در عرصه خدمت‌رسانی وجود دارد که باید در حد توان و‌امکانات برای رفع آنها کوشید اما این نوید را می‌دهد که چنین ایثار و فداکاری‌هایی با مشارکت و دعوت مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات هویدا شود.

فدا تاکید کرد: باید همه دستگاه‌ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت‌رسانی و جهاد هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، عمق و نقطه‌ ایده‌آل نظام و تمدن نوین اسلامی حضور پررنگ مردم در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: تاکنون با توانمندی‌ها، توانایی‌ها و ابتکارات جوانان این مرز و بوم در خدمت به مناطق محروم و کم‌برخوردار فعالیت‌های قابل تقدیری شکل گرفته و باید همچنان این مسیر ادامه پیدا کند.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۸/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435430

مهمترین اخبار ایران و جهان: