نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 21:36

تجهیز و راه اندازی چاه دشت اکبر « دهلران »

مدیر امور آبفا شهرستان دهلران گفت:با تجهیز و راه اندازی چاه دشت اکبر دهلران، بیش از ۵۰ هزار نفر از آب شرب پایدار، بهره مند شدند.

سعید رنجبر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دهلران شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تجهیز و راه اندازی چاه دشت اکبر دهلران، بیش از ۵۰ هزار نفر از آب شرب پایدار، بهره مند شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت، همکاران امور آبفای شهرستان دهلران و به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب، این چاه تجهیز و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امور آبفا دهلران ادامه داد: با وارد مدار شدن چاه فوق با آبدهی ۴۰ لیتر بر ثانیه و افزایش ظرفیت منابع تامین، جمعیت ۵۰ هزار نفر از شهرستان دهلران از استمرار و  پایداری آب شرب بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: با اجرای ۷۰۰ متر لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)، نزدیک به ۴۰ خانوار روستای "تم تم اب" بخش مرکزی دهلران از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اجرای این طرح، کمبود آب در شهرستان دهلران را به حداقل می‌رساند و آب موردنیاز مردم در مناطق مختلف به ویژه روستاها را تأمین می‌کند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434774

مهمترین اخبار ایران و جهان: