نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 18:12

در جانمایی بیمارستان مادروکودک کوتاهی شده است

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در خصوص جانمایی بیمارستان مادروکودک کوتاهی شده و تعلل ۵ ماهه در این ماجرا باعث عقب افتادگی استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن براتی زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی به همراه مسئولین روابط عمومی این دانشگاه در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌شمالی حاضر شد و روز خبرنگار را به مجموعه خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت.

وی خبرگزاری فارس را رسانه‌ای تاثیر گذار در عرصه موضوعات کشور و همچنین استان دانست.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص موضوع جانمایی بیمارستان مادروکودک خراسان‌شمالی افزود: در مورد این موضوع کوتاهی شده و تعلل ۵ ماهه در این ماجرا باعث عقب افتادگی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه بخواهد بیمارستان را بدون هیچگونه دغدغه ای بسازد محل کنونی بیمارستان امام حسن مناسب‌ترین مکان است.

براتی زاده بیان داشت: اما موضوعی که برای دانشگاه مهم است دسترسی آسان خانواده‌هاست که متاسفانه این مهم برای برخی مسئولین و برخی رسانه‌ها مهم تلقی نشده است.

وی گفت: این بیمارستان باید همزمان با بیمارستان شهرستان رازوجرگلان ساخته می‌شد و اکنون باید شاهد پیشرفت ساخت‌وساز آن بودیم ولی متاسفانه تعلل ها مانع از این موضوع شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها لوح یادبود خبرگزاری را یادداشت و امضاء کرد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437230

مهمترین اخبار ایران و جهان: