نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:03

گزارش عملکرد فرماندار دماوند درباره تقویت تولید ارائه شود

امام جمعه دماوند گفت: از دولت و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید گزارشی به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: خدمات عمومی خیرخواهانه به مردم، مصداق عمل به آیه شریفه فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ و شرکت در مسابقه خدمت‌رسانی است.

وی افزود: حل مشکلات اقتصادی کشور هم باید از راه مشارکت مردم انجام شود و راه آن وارد کردن مردم و سرمایه‌های آنان در تولید داخلی است؛ جذب سرمایه‌های کوچک و به کارگیری آن در صنایع کوچک از راه‌های خوب تقویت تولید و تقویت اقتصاد خانواده‌هاست.

امام جمعه دماوند گفت: از دولت و فرماندار شهرستان دماوند تقاضا داریم در خصوص نحوه عملکردشان درباره حمایت از صنایع کوچک و جذب سرمایه‌های کوچک و تقویت تولید در شهرستان دماوند گزارشی به مردم ارائه کنند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز و مقاوم جنگ تحمیلی به میهن اسلامی را گرامی می‌داریم؛ از آزادگان سربلند شهرستان دماوند که جوانمردانه و شجاعانه اقتدار و تسلیم ناپذیری خود را به رخ دشمن بعثی کشیدند و سر خم نکردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: از اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس می‌خواهیم خاطرات با ارزش آزادگان دماوندی را ثبت و ضبط و نگارش و در قالب کتاب، به نسل جوان و نوجوان عرضه کنند.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: زندگینامه آزادگان عزیز ما الگوی مقاومت ورزی ملت ایران و سرمشق ایستادگی در راه حق و دفاع از اسلام و وطن و ناموس ایران است.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: شنبه ۲۵ محرم سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) است؛ امام سجاد (ع) حدود ۳۴ سال بعد از حادثه کربلا امامت امت اسلام را بر عهده داشت و از ویران شدن بنای دین ممانعت کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437030

مهمترین اخبار ایران و جهان: