نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 05:25

تجلیل جالب سپاهان از خبرنگاران

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آیینی از اصحاب رسانه استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر دوشنبه ۲۳ مرداد به مناسبت روز و هفته خبرنگار در آیینی با عنوان «شجاعت و حقیقت» از اصحاب رسانه استان اصفهان تجلیل کرد.

انتقادات باعث پیشرفت خواهد شد

مسعود افشاری، پیشکسوت رسانه‌ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: رسالت هر رسانه مستقل این است که بر اساس شرافت کاری خود نسبت به اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد واکنش نشان دهد؛ شاید بعضی از مواقع انتقاداتی مطرح شود اما همین انتقادات است که باعث پیشرفت خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته شاهد تعامل خوبی از سمت باشگاه سپاهان با رسانه‌ها بودیم؛ در جنگ رسانه‌‌ای و فضاسازی‌هایی که بر علیه فوتبال اصفهان و شهرستان‌ها رخ می‌دهد، اصحاب رسانه می‌توانند اثربخش باشند.

افشاری در پایان گفت: بانوان جامعه رسانه‌ای‌ اصفهان بسیار فعال و توانا هستند، حالا که فضا به سمتی رفته است که تماشاگران خانم به ورزشگاه‌ها بیایند؛ امیدوارم شاهد این باشیم که این اتفاق در اصفهان نیز رخ دهد.

شجاعت و حقیقت از اصول خبرنگاری هستند

عزیزالله مشفقی، دبیر انجمن ورزشی‌نویسان استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اگر خبرنگاری شجاعت نداشته باشد و حقیقت را نگوید، مطلبی که منتشر می‌کند بر دل نخواهد نشست؛ این ارزش‌ها در دانشگاه‌های‌ جهان در رشته‌های مرتبط با رسانه به عنوان یک اصل تدریس می‌شود.

وی‌ افزود: یکی از ویژگی‌های ارزشمند خبرنگار این است که شجاعت و حقیقت را فدای منفعت خود نکند که عزیزان جامعه رسانه‌ای اصفهان هیج‌وقت این کار را انجام ندادند.

مشفقی تصریح کرد: اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی است، در ۸ سال دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید از استان اصفهان جان خود را فدای خاک میهن کردند؛
اصفهان پس از تهران بیشترین تعداد ورزشی‌نویس را بر اساس آمار اعضای انجمن ورزشی‌نویسان دارد.

از نکات دیگر این آیین ایده جالب روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای اهدای هدایایی به مناسبت روز خبرنگار بود؛ سپاهانی‌ها با تاکید بر ۴ مورد حافظه قوی، برنامه منظم و توانایی بالا در شنیدن و سخن گفتن که از ویژگی‌های اصلی یک خبرنگار به شمار می‌رود، هدایایی را به خبرنگاران اهدا کردند.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمد برزمهری، دروازه‌بان و پیشکسوت تیم فوتبال این باشگاه و پیشکسوتان حوزه رسانه از جمله عباس بهروان، عبدالله هاشمی، محمدعلی شاه‌علی، اصغر قلندری و دیگر اهالی رسانه استان اصفهان برگزار شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442830

مهمترین اخبار ایران و جهان: