نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:17

عملیات اجرایی گسترش و نوسازی مرکز آموزش عقیدتی سیاسی سپاه آغاز شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.

این مجموعه با نام مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا (ع) در فضایی به مساحتی بالغ بر ۳۴۰۰ مترمربع و در چهار طبقه توسط معاونت مهندسی نیروی زمینی ساخته می‌شود.

سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این مراسم گفت: توجه به مسئله آموزش‌های عقیدتی سیاسی، تقویت ایمان و معنویت و خودسازی معنوی از اصول و مبانی هویتی سپاه است.

وی افزود: سپاه پاسداران با وجود پیگیری روند توسعه و گسترش قوا، تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی، اصل و اساس قدرت خود را معنویت و بصیرت می‌داند و از هر اقدامی برای تسهیل در تحکیم و تقویت این مبانی، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه نیز طی سخنانی با اشاره به پیشینه مرکز آموزش امام رضا (ع) و تربیت شهدایی همچون شهید حججی، شهید عبدی و شهید پهلوان در این مرکز گفت: مرکز آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا (علیه السلام) همواره از مراکز ممتاز آموزشی سپاه بوده و سالانه با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه و شیوه‌های نوین آموزشی بیش از ۱۶ هزار نفر را به صورت انفرادی و ۳ هزار نفر را به صورت خانوادگی تحت پوشش آموزش‌های تکمیلی عقیدتی سیاسی قرار می‌دهد.

وی افزود: با گسترش و توسعه این مرکز، ظرفیت آموزش و پذیرش در هر دوره از ۴۰۰ به ۶۵۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441774

مهمترین اخبار ایران و جهان: