نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 22:11

الهیان: مجلس پیگیر مجازات عوامل حادثه تروریستی شاهچراغ خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی، تا دستگیری عوامل و مسببین این حادثه و مجازات آنان، پیگیری لازم را خواهد داشت.

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ نشان از اوج هراس دشمنان این مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و ایستادگی ملت در مقابل استکبار جهانی دارد. 

الهیان اظهار کرد: این شهادت‌ها نشان از این دارد که راه حضرت اباعبدالله علیه السلام که همان راه شهادت است، همچنان ادامه دارد و ملت ایران بر سر آرمان‌های خود همچنان ایستاده‌اند.

وی افزود: قاعدتا کشورهای غربی که  از این گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند، مسئول این جنایت‌ها هستند و  امروز شاهد آن هستیم که علیرغم شعار حقوق بشر ومبارزه با تروریسم، این گروه‌های تروریستی و داعش، تحت حمایت‌های بی‌دریغ غرب و آمریکا قرار دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی، پیگیر این موضوع از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواهد بود و تا دستگیری عوامل و  مسببین این حادثه و مجازات آنان، پیگیری لازم را خواهد داشت و در اولین فرصت، گزارشی از دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی، به مردم ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440730

مهمترین اخبار ایران و جهان: