نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 09:54

طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان- دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان اجرا می شود، گفت: موضوع این طرح گفتگوی مستقیم بین جوانان و مسئولان است.

محمد تقی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات ازدواج جوانان در استان سمنان ابراز کرد: طبق اعلام رئیس دفتر رئیس جمهور تا پایان تابستان تمام وام‌های درخواستی که تا این لحظه به بانک‌ها ارائه شده می‌بایست پرداخت شود.

وی افزود: به این ترتیب تمام کسانی که در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند تا پایان تابستان با هماهنگی که در بانک‌ها صورت می‌گیرد، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه همکاری بانک‌ها در این زمینه نیاز است، گفت: خوشبختانه شرایط در استان سمنان به لحاظ تسهیلات ازدواج خوب است تا جایی که سمنان استان چهارم کشور در زمینه پرداخت این وام‌ها بوده است.

علوی از اجرای یک طرح جدید نیز در حوزه جوانان در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: گفتمان با جوانان محور این طرح موسوم به «سه شنبه‌ها با جوانان» است.

وی با بیان اینکه موضوع این طرح گفتگوی بین جوانان با مدیران چه به صورت گروهی و چه انفرادی است، افزود: کاربرگ هایی برای این طرح در نظر گرفته شده تا جوانان برای پر کردن آن به ادارات کل و یا ادارات ورزش و جوانان سراسر استان مراجعه خواهند کرد بعد از اینکه کاربرگ ها تکمیل شد، مدیران دعوت و نشست گفتگویی را با جوانان خواهند داشت.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان همچنین گفت: در این طرح مدیران پذیرای دغدغه‌ها و مسائل مورد نظر جوانان خواهند بود تا بتوان در این زمینه تصمیمات بهتری گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417430

مهمترین اخبار ایران و جهان: