نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 16:49

کشف محموله سلاح در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از زمین گیر کردن یک محموله قاچاق سلاح طی عملیات ضربتی و مشترک پلیس امنیت لرستان و ویژه غرب تهران و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه ۲ نفر در یکی از شهرستان‌های استان قصد جابجایی یک محموله سلاح را دارند، بلافاصله تیم‌هایی به منظور انهدام اعضای این باند تشکیل و اعزام شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و طی یک عملیات هوشمندانه اطلاعاتی ضمن رصد، در یک اقدام ضربتی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو سمند حامل سلاح در محورهای مواصلاتی استان از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار و زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۱ قبضه سلاح کمری بهمراه ۴۲ عدد خشاب مربوطه وکیف مخصوص نگهداری و تعداد یک هزار و ۳۸۳ فشنگ جنگی کشف شده است گفت: هر ۲ متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

الهی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی پلیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی با افراد و باندهای تبهکار و مخل امنیت و آسایش مردم برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427374

مهمترین اخبار ایران و جهان: