نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 10:47

۱۸ پرونده برای نانوایی‌های متخلف در مشهد تشکیل شد

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: با اجرای طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان از هفتم مرداد ماه جاری تا کنون تعداد ۱۸ پرونده برای نانوایی‌های متخلف شناسایی شده تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: ارزش این تعداد پرونده تخلف ۶۷۴ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال می‌باشد.

وی تاکید کرد: در قالب اجرای این طرح با توجه به تغییر نرخ نان در مشهد، با هیچ تخلفی اعم از کم فروشی و گران فروشی اغماض نمی‌شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: شهرستان مشهد بیش از دو هزار واحد نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای دارد که رصد و پایش این شمار توسط بازرسان جهاد کشاورزی با قوت به صورت روزانه در حال انجام است.

نصری اظهار کرد: کم فروشی، گران فروشی، تعطیلی خارج از روز اعلامی، عدم رعایت ساخت پخت، کارت کشی متعدد و اضافه پخت واحد‌ها در قالب این طرح رصد و پایش می‌شود و متصدی جهت ارائه توضیحات فراخوان می‌شود.

وی افزود: در این روند اگر متصدی نانوایی نتواند توضیحات قانع کننده ارائه کند، پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.‌

پایان پیام/70085

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430174

مهمترین اخبار ایران و جهان: