نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 06:53

پدر شهید معصومی: تا زمانی که مقام معظم رهبری را داریم از هیچ چیز نگران نیستیم

پدر شهید معصومی از شهدای تروریستی ۴ آبان در شاهچراغ گفت: شنیدن خبر دوباره این حادثه تروریستی در شاهچراغ برای ما بسیار دردناک و تداعی اتفاقات گذشته بود اما تا زمانی که مقام معظم رهبری را داریم از هیچ چیز نگران نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دومین حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) تداعی تمامی خاطراتی بود که از چهارم آبان برای مردم شیراز به جا مانده بود در همین خصوص «پدر شهید سید فرید الدین معصومی» از شهدای حادثه تروریستی چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از حال و هوای این روزهایشان می گویند: زمانی که خبر را شنیدیم اتفاقات چهارم آبان برای ما تداعی شد؛ درست است ما شهید دادیم و شهید می دهیم و نگران نیستیم از شهید دادن اما از بی محبتی هایی که به وجود آمده دلمان آکنده می شود.

پدر شهید معصومی ادامه داد: تمام شهیدان فرزندان ما هستند و زمانی که این اتفاق تجدید شد باز بر روحیه ما تاثیر داشت ؛ آن حال و هوا و دل نگرانی هایی که شب چهارم آبان ماه داشتیم امشب هم همان حال را داریم.

وی درباره این اقدام تروریستی گفت: این افراد مزدورانی خائن و وطن فروش هستند با اینکه تعدادی از آنها عضوی از این وطن نبودند، اما آمدند در این وطن و به این آب و خاک و مردم خیانت کردند این افراد تلاش اضافی می کنند که موفق هم نمی شوند و بی شک خدا هم تقاصشان را پس می دهد.

پدر این شهید بزرگوار افزود: دوران ما ۱۷ هزار شهید از طریق منافقان داشتیم اما همان زمان هم منافقین به جایی نرسیدند و امروز هم بی شک به جایی نخواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند ما و ملت مان تا مقام معظم رهبری را داریم از هیچ چیز نگران نیستیم.

در آخر پدر شهید معصومی گفت: به همه مردم این قول را می دهیم تا زمانی که در این راه هستیم هیچوقت کوتاه نمی آییم و در این راه خواهیم ماند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1445030

مهمترین اخبار ایران و جهان: