نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:42

شروع مشکلات تیم امید با سه مخالف درجه یک لیگ برتری!

سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور تاکنون حاضر به همکاری با مدیران فدراسیون فوتبال در خصوص تیم امید نشده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران در حالی اردوهای نهایی خود برای حضور در مقدماتی المپیک پاریس و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار می‌کند که با مشکل عدم همکاری چند باشگاه لیگ برتری روبرو است.

رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران در جریان اردوی این تیم در ترکیه بازیکنانی را از استقلال، پرسپولیس و تراکتور دعوت کرد تا آنها را زیر ذره بین قرار دهد اما هیچیک از این باشگاه‌ها همکاری لازم را با او نکردند تا با غیبت افرادی نظیر میلاد کر (تراکتور)، محمد مهدی احمدی (پرسپولیس) و سینا سعیدی فر و محمدحسین زواری (استقلال) روبرو شود.

سه باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران در حالی حاضر به اعزام بازیکنان خود به اردوی تیم امید نشدند که تمرینات پیش فصل جدی برای کسب قهرمانی در بیست و سومین دوره لیگ برتر را پشت سر گذاشته اند.

پاکوخمز سرمربی تراکتور همچون یحیی گل محمدی و جواد نکونام همتایان خود در پرسپولیس و استقلال فعلاً راضی به اعزام بازیکنان خود به اردوی تیم امید نشده است. تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی همکاری با عنایتی را اولویت خود نمی‌دانند که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جریمه‌های سنگینی را برای عدم همکاری باشگاه‌ها با تیم زیر ۲۳ سال در نظر گرفته است. ضمن اینکه بازیکنان لژیونر نظیر محمدامین حزباوی نیز کمترین احتمال را برای رضایت باشگاه السد برای حضور در تیم امید دریافت خواهند کرد.

از این رو عنایتی تصمیم دارد لیست نهایی خود را برای بازی‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا بدون توجه به عدم همکاری باشگاه‌ها منتشر کند و منتظر برخورد فدراسیون با تیم‌هایی شود که قطعا برای تصاحب جام قهرمانی زیر بار حرف زور نخواهند رفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404674

مهمترین اخبار ایران و جهان: