نیوز سیتی!
23 اسفند 1402 - 23:36

درویش: از تلویزیون متوجه واگذاری پرسپولیس به بانک شدم!/ استقلال ۱۰ نفره دفاع می‌کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال در بیش از ۷۰ درصد بازی دفاع می‌کرد و به تیمی که ۱۰ نفره دفاع می‌کند گل‌ زدن سخت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از تساوی بدون گل در دربی 103 گفت: بچه‌های ما بازی بسیار خوبی انجام دادند، شاید در نیمه اول با نظر همه کارشناسان داوری، آن صحنه در محوطه جریمه استقلال، پنالتی بود. کمتر تیمی را پیدا می‌کنید که 3 بازیکن شاخص و اصلی دفاعی تیمش نباشند ولی در آرایش و نوع بازی‌اش تغییری حاصل نشود. این نشان دهنده شعور تیمی است که خداراشکر پرسپولیس شخصیت لازم‌ را به دست آورده است.

وی ادامه داد: تیم مقابل استقلال بود و شاید بیش از 70 درصد بازی را دفاع می‌کرد. گل زدن به تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند سخت است و ما نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. به بازیکنان پرسپولیس خسته‌نباشید ‌می‌گویم، مطمئناً هواداران پرسپولیس از بازی خوب بازیکنان در دربی خوشحال هستند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از بازی هم به انتخاب بنیادی‌فر به عنوان داور اتاق VAR اعتراض داشتند، گفت: وقتی همکاران او اذعان داشتند که اشتباه داشته، بهتر بود داور دیگری انتخاب می‌شد تا ایجاد شبهه نکند. از اول دور برگشت در هر بازی ما حداقل یک صحنه مشکوک داشتیم. در بازی قبل که حتی یک نفر هم نبود که بگوید گل ما آفساید بود.

درویش در واکنش به فحاشی‌های تماشاگران دو تیم، خاطرنشان کرد: بی‌احترامی و توهین به بازیکن و ارکان فوتبال در همه جای دنیا طرد می‌شود، شما دیدید که پرتاب بطری و ... از چه جهتی بود و هواداران دیگر هم تحریک می‌شوند. از هواداران‌مان می‌خواهیم حتی اگر کتک خوردند کاری نکنند. بازیکنان ما  زدند ولی آنها باز هم تعظیم کردند. اگر بناست که فوتبال قشنگی داشته باشیم باید این صحنه‌ها از فوتبال خارج شود.

وی درباره بحث واگذاری سرخابی‌ها به دو بانک خصوصی عنوان کرد: من هم از رسانه‌ها و زیرنویس تلویزیون متوجه شدم و اصلاً اطلاعی نداشتم، فقط می‌دانم چیزی که قبلاً مصوب شده بود لغو شده است. فکر می‌کنم اگر دو بانک خصوصی تصدی دو تیم را بگیرد بهتر است، چون امکانات مالی خوبی داشته و جا برای تبلیغات و هزینه کردن دارند و اگر عملی شود خیلی بهتر است.  این موضوع تازه مطرح شده و فرصتی برای برگزاری جلسه نبوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه تا 11 فروردین‌ماه فرصت زیادی باقی نمانده و هنوز مشکل مالکیت این دو تیم حل نشده است، گفت: می‌دانید که همه مدارک این‌طور نیست که مربوط به 11 فروردین‌ باشد. فقط مربوط به بدهی‌هایی که احکام‌شان صادر شده باشد و همین‌طور بحث ورزشگاه میزبان است و باید مدارک‌شان بارگذاری شود و تا 10 فروردین تکلیفش روشن شود. ما برای مجموعه آزادی نقشی نداریم و مسئولان این ورزشگاه کار را انجام می‌دهند.

درویش در پاسخ به این سؤال که مهاجم جدیدی به تیم اضافه می‌شود؟ گفت: در این خصوص باید اوسمار نظر بدهد و هنوز در این خصوص صحبتی نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686474

مهمترین اخبار ایران و جهان: