نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 10:55

سرلشکر سلامی: سیدرضی یکی از موثرترین فرماندهان سپاه در جبهۀ مقاومت بود

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: شهید موسوی بیش از سه دهه در سخت‌ترین شرایط برای امنیت امت اسلامی ایستاد. او صحابی اسطورۀ جاودان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهید سید رضی موسوی در میدان امام حسین اظهار کرد: امروز در این لحظه باشکوه و سرشار از معنویت و روحانیت که ناشی از انتشار رایحه دل انگیز شهادت یک اسطوره بزرگ یک مجاهد فی سبیل الله یک فدایی اسلام که پیکر مطهر و مبارک او همانند نگین زیبای انگشتر مهر و محبت شما مردم با وفا قرار گرفته است.

وی گفت: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام برادر عزیزمان سیدرضی موسوی را به پیشگاه حضرت صاحب زمان و رهبر عزیز و عظیم الشان و امت اسلام و ملت شریف ایران و خانواده عزیز و گرانقدر آن شهید تبریک عرض میکنم.

سرلشکر سلامی افزود: شهید سیدرضی موسوی یکی از پرسابقه ترین میدان دیده ترین و موثرترین فرماندهان سپاه اسلام در جبهه مقاومت بود. و بیش از سه دهه و تقریبا ۳۳ سال در دفاع از حریم اهل بیت دفاع از مجد و دفاع از نوامیس مسلمین و امنیت یک امت در سخت‌ترین شرایط و خطیرترین موقعیت‌ها و در قلب حوادث مانند کوهی از آرامش ایستاد.

سلامی بیان کرد: او صحابی با وفای آن فرمانده اسمانی و اسطوره جا‌ودان و فراموش نشدنی اسلام ایران یعنی حاج قاسم بود، او در چهل و پنج سال جهاد خود هرگز میدان جهاد را ترک نکرد و از امیر مومنان این الهام را آموخته بود که هر کسی و قومی لباس جهاد را از تن به در کند ذلیل می‌شود و او می‌دانست که نباید دشمنان در عمق سرزمین حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: او صادق الوعد بود به همه وعده ای خود عمل می‌کرد و صادق و اهل وفا و صاحب قلب مطمئنه بود شما حتی در تصویر او در چهره او جدیت، محبت، شدت نسبت به کفار و رئفت نسبت به مومنان که خصلت صحابی پیامبر است می‌بینید.

 در حال تکمیل ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618674

مهمترین اخبار ایران و جهان: