نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:05

امام جمعه کازرون: ۲۲ بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم رهایی یافتند

امام جمعه شهر کازرون با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام صباحی در نماز جمعه امروز کازرون گفت: خودمان را در ماه رجب و شعبان در معرض نسیم رحمت الهی قرار دهیم.

وی افزود: کسانی که به خدا خوش‌گمان و خوش‌بین هستند در رحمت مخصوص او قرار دارند که این از نشانه مؤمنان خاص الهی است. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود: هر گمانی که به خدا داریم نگاه الهی هم به ما همین طور است و رحمت الهی شامل کسانی است که گمان خیر و اندیشه نیکو به او دارند. 

وی اذعان داشت: در دو مقطع حساس قرار گرفته‌ایم، انتهای ماه رجب و اول ماه شعبان که باید با خوش گمانی به خدا و امید به رحمت الهی در دو ماه رجب، ماه خدا و شعبان، ماه پیامبر خدا از فرصتی که داریم به سوی نور الهی پیامبر حرکت کنیم. 

خطیب نماز جمعه کازرون به اهمیت صلوات شعبانیه اشاره کرد و گفت: صلوات شعبانیه تاکید به همراهی رسول خدا(ص) دارد و کسانی که اهل بیت(ع) را رها کنند غرق خواهند شد و باید با نگاه رحمت به درگاه خدا و اهل بیت (ع) امید به درگاه الهی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در ماه شعبان دائماً بر پیامبر صلوات بفرستید چراکه شفاعت‌ پیامبر بر کسی می رسد که بیشتر بر او صلوات بفرستد. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود: قرار است در ابتدای ماه شعبان جهاد کنیم و آن راهپیمایی 22 بهمن است، 22 بهمن ادای دین به شهدا و خانواده های شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی22 بهمن صدای واقعی مردم ایران و نمونه‌ای بی همتا در سراسر جهان است. 

امام جمعه کازرون در پایان با تشکر از دست اندرکاران شهرستان در دیدار با 1000خانواده شهید و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر خواستار استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کازرون با توجه به نیاز این شهرستان شد. 

امام جمعه کازرون با توجه با اقدام راه و شهرسازی در خصوص سنگفرش منطقه آثار باستانی غار شاپور و ترافیک در محور مواصلاتی شیراز-بوشهر از مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خواستار سرعت بخشیدن به ترمیم این مسیر شد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666174

مهمترین اخبار ایران و جهان: