نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 04:51

جلو گیری از هدررفت بیش از 200 هزار لیتر سوخت در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون قاچاقچیان سوخت در سرقت و قاچاق 205 هزار لیتر گازوئیل، ناکام مانده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت  با  هماهنگی های صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده های نفتی از ابتدای سال جاری طرح پایش و کنترل لوله های انتقال سوخت با همکاری حراست شرکت نفت اجرا شده است.

وی افزود: تعدادی افراد سود جو و قاچاقچی سوخت در بازه های زمانی و مکانی متفاوت با سوراخ کردن لوله های انتقال سوخت، اقدام به سرقت گازوئیل  و سپس قاچاق سوخت می کردند و به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی یا عوامل حراست شرکت نفت در منطقه، با رها کردن سوخت های موجود در محل، اقدام به فرار می کردند. 

  علی اکبر جاویدان بیان کرد: با هماهنگی با حراست شرکت نفت و همچنین هماهنگی با فرمانداری و مراجع قضائی ، از ابتدای سال در چند  مرحله سوخت هایی که در حال هدر رفت بوده با نظارت و پوشش انتظامی جمعا به میزان 205 هزار لیتر گازوئیل جمع آوری و به شرکت نفت تحویل شده است.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از سارقان سوخت شناسایی و دستگیر شده اند، ارزش مالی سوخت های جمع آوری شده در این زمینه را  600 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: طرح های مشترک پایش میدانی و منطقه با همکاری عوامل حراست شرکت نفت به صورت مستمر اجرا و در این خصوص با  قاچاقجیان، سارقان سوخت و مجرمان برابر قانون و با اقتدار برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630274

مهمترین اخبار ایران و جهان: