نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 15:33

انتخابات نمایش قدرت و عزت ایران اسلامی است

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه انتخابات نمایش قدرت، عزت، وحدت کلمه است، شرکت در انتخابات را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک  با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: انتخابات نمایش قدرت، عزت، وحدت کلمه است و شرکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی تصریح کرد: مردم با شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ضمن مشارکت در اداره کشور یک سیلی محکم به آمریکا و اسرائیل و دشمنان و افراد بی هویت وطن فروش می‌کوبند.

امام جمعه اراک همچنین بر لزوم رعایت قانون و اخلاق انتخابات تاکید و بیان کرد: نامزدهای انتخابات باید با رعایت قانون، تقوا و اخلاق انتخاباتی از دادن وعده‌های خلاف و حرف‌های پوچ و دروغ به شدت پرهیز کرده و هوشیارانه و با اخلاق اسلامی با یکدیگر رقابت کنند.

دری نجف آبادی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب به مردم ایران عزت و اعتماد بخشید و موجب پیشرفت ایران در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و نظامی شد.

به گزارش فارس اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)،اقدامات وزارت اطلاعات در شناسایی سرشاخه‌های نفوذی اسرائیل، لزوم تلاش مسوولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور،  مقابله با فساد، مدیریت منابع ارزی، اولویت بندی در کارها، محیط زیست و آلودگی هوا، از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657930

مهمترین اخبار ایران و جهان: