نیوز سیتی!
25 فروردین 1403 - 14:08

۱۰۰هزار میلیارد برای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه‌گذاری کوچک و متوسط در استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، سیدعلی احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کسانی که متقاضی سرمایه گذاری در استان هستند استقبال می‌کنیم و زمینه حضور آنها و سرمایه‌گذاری در هر بخشی را که بخواهند فراهم می‌کنیم تا گام اساسی برای تحقق شعار سال برداریم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری چند سالی است که بر روی موضوع اقتصادی و جهش تولید تأکید دارند که برای جهش تولید نیازمند کار همه جانبه در صنایع بزرگ و پایین‌دستی، زنجیره‌های تولید و مشاغل خرد هستیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ 100 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است که این مبلغ شامل سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نمی‌شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد:کسانی که متقاضی ایجاد اشتغال به صورت خانگی و یا واحدهای کوچک تولیدی و صنعتی هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و زمینه اشتغال افراد بیکار و جویای کار را فراهم کنند.

وی بیان کرد: گاز مختار، پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام از جمله طرح‌های بزرگ حوزه اقتصادی استان هستند که می‌توانند اشتغال‌زایی خوبی برای استان فراهم کنند، اما شامل 100 هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور نمی‌شوند و دولت جداگانه برای این صنایع بزرگ برنامه دارد.

احمدزاده با بیان اینکه تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار سال پای کار هستند، گفت: دولت خدمتگزار تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری در استان است و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت سیزدهم سال گذشته موضوع مردمی‌سازی را مطرح و بر آن تاکید داشتند که در همین خصوص کمیته‌ها و کارگروه‌هایی با هدف مردمی‌سازی دولت تشکیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1698330

مهمترین اخبار ایران و جهان: