نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 13:52

مجتمع فرهنگی کمیجان بعد از 15 سال بلاتکلیفی افتتاح شد

استاندار مرکزی از افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری کمیجان بعد از 15 سال بلاتکلیفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دهه فجرشهرستان کمیجان اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر از مجموع یک هزار و 713 طرح قابل بهره‌برداری دهه فجر امسال در استان مرکزی، 74 طرح در شهرستان کمیجان به بهره‌برداری رسید.

وی  از تعداد کل طرح‌های دهه فجر در شهرستان کمیجان، ۶۹ طرح با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی ۵ طرح با ۲۲۷ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، اقتصادی است، تصریح کرد: این طرح‌ها با ۲ هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال اعتبار‌ و سرمایه‌گذاری و با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌، دهیاری، بنیاد علوی، سازمان نوسازی مدارس، اداره راه و شهرسازی به مرحله اجرا در آمده‌اند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۲۲۶ نفر در این شهرستان شغل ایجاد می‌شود، گفت: یکی از رویدادهای مهم امروز شهرستان کمیجان افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌‌های نیمه‌کاره و بلاتکلیفی بود که بیش از 15 سال از عمر آنها می‌گذشت، اما در قالب نهضت احیا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد تاکید دولت سیزدهم به مرحله اجرا درآمده به بهره‌برداری رسیدند.

مخلص‌الائمه افزود: مجتمع فرهنگی و هنری کمیجان و خوابگاه دانش آموزی دختران کمیجان از جمله این طرح‌ها است که امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد سهولت در امور جاری مردم باشیم.

پایان پیام 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661474

مهمترین اخبار ایران و جهان: