نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 10:19

دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند تبیین ‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رسانه‌های معاند دستاوردهای نظام را ناچیز جلوه می‌دهند لذا می‌طلبد دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی این رسانه‌هابرای مردم تبیین شود.

علی‌اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با تلاش خادمان نظام اسلامی این انقلاب مسیر تعالی خود را همچنان طی می‌کند. 

وی با عنوان اینکه رسانه‌ها به راحتی اذهان مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند، افزود: عصر امروز، عصر رسانه است و زندگی ما هم چه بخواهیم و چه نخواهیم، وابسته به رسانه است. 

حسینی عنوان کرد: قطع به یقین به صورت ناخودآگاه تحلیل‌های هوشمندانه و مخرب رسانه‌های معاند روی اذهان مردم جامعه ایران تاثیر می‌گذارد. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: رسانه‌هایی که اختصاصا ضد مذاهب شیعه و سنی فعالیت می‌کنند از سوی یک دشمن مشترک هدایت و راهبری می‌شوند و اغلب مردم از ماهیت این رسانه‌ها اطلاع ندارند.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه برخی از آحاد جامعه از جنگ شناختی و ادراکی دشمن تاثیر گرفته‌اند و احساس می‌کنند ایران اسلامی در رویارویی با دشمنانش قدرت و جدیت ندارد اما در حقیقت قدرت و توانایی ایران ما فوق ‌تصور است.

وی اضافه کرد: رسانه‌های معاند به گونه‌ای تولیدمحتوا می‌کنند که مردم ایران فقط کاستی‌های مملکت را می‌بینند و دستاوردهای آن ناچیز جلوه می‌کند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: وقتی در جامعه چالشی پیش می‌آید، رسانه‌های معاند بلافاصله با مغلطه کردن، این چالش را پای تمام مسوولان و کارکنان نظام می‌نویسند. 

وی گفت: بالاخره در هر مملکتی افرادی پیدا می‌شوند که کم کاری کنند و یا مرتکب فساد شوند که نباید آن را به تمام کارکنان تعمیم داد، اکثر افرادی که در نظام اسلامی مشغول فعالیت هستند افرادی خدوم و پرتلاش هستند که هدفشان تعالی مملکت و خدمت به مردم جامعه است.

حسینی با اشاره به وضعیت مملکت ایران قبل از انقلاب عنوان کرد: شاه مملکت یک دست‌نشانده بود و از خود اختیاری نداشت اما جوانان امروزی چون آن فضا را ندیده اند فکر می‌کنند شاه یک شخصیت افسانه‌ای بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال، تصریح کرد: کارمندان به عنوان قشر تحصیلکرده و فرهیخته جامعه باید دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌ای توسط دشمن را برای مردم تبیین کنند.

حسینی عنوان کرد: گاهی اوقات اغتشاشات خیابانی به احساس تبعیض بر می‌گردد و فردی که این احساس به او دست می‌زند با بروز خشونت در کف خیابان خود را ارضا می‌کند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید براینکه کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند نباید انتظار مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس را داشته باشد، گفت: بخشی از محرومیت استان ما به موضوع قانون‌گذاری بر می‌گردد و مردم باید برای رفع این مشکلات نماینده‌ای توانا و مدبر را به مجلس بفرستند و در ادامه کار نیز از او مطالبه جدی کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662330

مهمترین اخبار ایران و جهان: