نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:55

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور: امسال در 36 یادمان میزبان مردم هستیم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: امسال با کمک سپاه، ارتش، فراجا و در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان با برپایی ۳۶ یادمان دفاع مقدس میزبان مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور محمد حسین‌زاده دبیر این ستاد برگزار شد.

محمد حسین‌زاده در این نشست، راهیان نور را بستری مهم برای ایام‌الله دانست و توضیح داد: امسال تلاش داریم اعزام حداکثری راهیان نور را از ۲۲ بهمن‌ماه تا ۲۲ اسفند‌ماه داشته باشیم. همچنین در طول سال استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان نیز با کمک سپاه، ارتش و فراجا در ۳۶ یادمان دفاع مقدس میزبان مردم هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: حدود ۱۱۰ هزار نفر نیز به صورت شب‌خواب در استان‌های میزبان زائران را پذیرش می‌کنند و به آن‌ها خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به نگاه جدی سردار کارگر به موضوع راهیان نور، بیان کرد: اردوهای راهیان نور نیز دانش‌آموزی نیز به صورت جاری به همت بسیج دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود‌. محدوده جغرافیایی اردوها از یادمان والفجر خوزستان آغاز و تا یادمان کربلای یک در ایلام میزبان زائران خواهیم بود. قرارگاه‌ها در زمان اعزام حداکثری فعال‌تر می‌شوند. ۱۱ قرارگاه عملیاتی در این دوران فعال هستند که در بوشهر بیمارستان خارک، کشتی سوخته، موزه دریانوردی و یادمان پیشرفت، در خوزستان جزیره لارک، شهدای لارک، ایرباس، ستاره خلیج فارس، مجموعه ایزوایکو و همچین نیروهای مسلح دریایی را شامل می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653274

مهمترین اخبار ایران و جهان: