نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 13:17

حمایت بیش از یک‌ هزار حامی نیکوکار از ایتام و محسنین «سیروان»

رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۱۷۰ نفر حامی، از ایتام و محسنین این شهرستان از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی حکایت می‌کنند.

محمدحسین دلفانی رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان، ظهر چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و ۱۷۰ نفر حامی از ایتام و محسنین این شهرستان از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی حمایت می‌کنند.

 وی افزود: در ۹ ماهه امسال حامیان نیکوکار مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین به صورت نقدی واریز کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان ادامه داد: حامیان ایتام و محسنین با عمل خداپسندانه خود نسبت به نیازمندان تحت حمایت نگاه ویژه‌ای دارند که انتظار می‌رود با توجه به محرومیت منطقه کسانی که توانایی مالی دارند به کمک این قشر از جامعه بشتابند.

دلفانی خاطرنشان کرد: حمایت از کودکان یتیم و محسنین یکی از اولویت‌های این نهاد است و خیرین به منظور تامین نیازمندی‌های این قشر در زمینه‌های تحصیلی، درمان و معیشتی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emda.ir و یا به صورت حضوری در واحد اکرام و ایتام مستقر در اداره امداد مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایتام و محسنین نیازمندی که از عنایت حامیان به صورت نقدی بهره‌مند شدند، به تعداد ۱۰۴ نفر بوده که از این تعداد ۴۰ نفر یتیم و ۶۴ نفر محسنین هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633130

مهمترین اخبار ایران و جهان: