نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 00:39

مصدومیت ۱۳ نفر در تصادفات رانندگی محورهای زنجان

رئیس اورژانس استان زنجان از مصدوم شدن ۱۳ نفر در تصادفات عصر محورهای استان خبر داد و گفت: یکی از این تصادفات زنجیره‌ای ثبت شده است.

داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از گزارش تصادف پیکان با 206 خبر داد و اظهار کرد: این حادثه مقابل پایگاه دو تپه روی داده است.
رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومان تصادف ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز را ۶ نفر اعلام و تصریح کرد: برای انتقال مصدومان این حادثه  دو کد (کد دوتپه و شماره ۲ قیدار) به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: پس از اقدامات اولیه پیش‌بیمارستانی سه نفر با کد قیدار و دو نفر با کد دو تپه برای بررسی بیشتر به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)  منتقل شدند و یک نفر از اعزام امتناع کرد.
تقیلو به وقوع تصادف زنجیره‌ای دیگر در ساعت ۱۹ و ۴۸ دقیقه امروز اشاره کرد و گفت: تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر گزارش شده است.
 رئیس اورژانس استان زنجان ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط سه کد (درلیک-اسفناج-زنجانرود) و هلال‌احمر له مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه توسط کدهای اورژانس و دو مصدوم با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633874

مهمترین اخبار ایران و جهان: