نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 13:45

اتفاق خوب، حال خوب، خبر خوب

مدیرعامل جهادی خانه سازی استان مرکزی گفت: جهادگران این شرکت توانستند در یک بازده زمانی کوتاه زودتر از موعد اولین فاز را تحویل متقاضیان دهند و امروز هم شبانه روز و چند شیفته در حال تکمیل فازهای بعدی هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ساخت و ساز مسکن این روزها از برنامه‌های جدی و تحولی دولت محسوب می‌شود به طوری که آهنگ جهادی آن در استان مرکزی طنین انداز شده اما بهتر بگوییم شهرک جدید الاحداث شهید سلیمانی حال و هوایش خوب است.

طرح اقدام ملی مسکن کلید واژه‌هایی که این دو سال اخیر در صفحه روزنامه و جراید و خبرهای روز حرف اول را می‌زند و نقل محافل مختلف است و دولت سیزدهم برای ساماندهی و بهبود وضعیت مسکن آن را پیاده سازی می‌کند.

این در حالی است که استان مرکزی از این قائده مستثنی نبوده و در گوشه گوشه استان شاهد ساخت مسکن و یا واگذاری زمین هستیم که تراکم این موضوع در مرکز استان شهر اراک بیشتر به چشم می‌خورد.

شهرک جدید الاحداث شهید سلیمانی را می‌توان در زمره همین طرح دانست شهرکی که در بخشی از آن شرکت جهاد خانه سازی در آن شبانه روز در حال ساخت و ساز است که در شهریور ماه سال جاری توانست طی بازده زمانی 30 ماهه اولین فاز 144 واحدی خود طی مراسمی با حضور وزیر کشور به متقاضیان تحویل دهد.

اما یکی از مهم‌ترین اقدامات در این خصوص اقدامات زیر بنایی و حضور دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه ساخت مسکن می‌باشد اگر این روزها سری به این شهرک بزنیم کارکنان شرکت برق را خواهیم دید که به صورت جهادی در حال ایجاد تاسیسات برق و اتصال این شهرک به شبکه برق شهری هستند که این اقدام به موقع قبل از تحویل واحدها در جای خود ستودنی است.

محمدرضا رضایی مدیرعامل جهادی خانه سازی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: به فضل الهی امروز مفتخریم توانسته این گام‌هایی در کنار دولت سیزدم برداریم و سهمی کوچک در ایجاد رضایمندی شهروندان و مردم خوب استان داشته باشیم.

وی افزود: جهادگران این شرکت توانستند در یک بازده زمانی کوتاه زودتر از موعد اولین فاز را تحویل متقاضیان دهند و امروز هم شبانه روز و چند شیفته در حال تکمیل فازهای بعدی هستیم به نحوی که فاز دوم  به تعداد642 واحد در آینده نزدیک تقدیم متقاضیان می گردد.

 محمود محموی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان نیز در حاشیه عملیات برق رسانی به این شهرک بیان داشت: تمامی جوانب مطابق با مبلمان شهری و استاندارد های لازم برای ایجاد تاسیسات و اتصال این شهرک به شبکه برق دیده شده است امیدواریم بتوانیم در کنار متولیان امر ساخت مسکن خدمت موثری برای شهروندان ایفا نماییم.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد کانال به طول سه کیلومتر و اقدامات فنی و اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان از بخش های مهم این پرژه است که جهادگران شرکت برق شبانه روزی پای کار این پروزه خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633174

مهمترین اخبار ایران و جهان: