نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 12:52

بازدید اصحاب رسانه از کارخانه بسته بندی گوشت سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه، از کارخانه بسته بندی گوشت در زاهدان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان، پوریا یاسینی اظهارکرد: اصحاب رسانه استان، از کارخانه بسته بندی گوشت باستانی بازدید کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: در این بازدید، اعضای رسانه و خبرنگاران با فرآیند تولید و بسته بندی گوشت آشنا شده و از نحوه تولید این محصول با کیفیت و استفاده از تکنولوژی مدرن مطلع شدند.

وی گفت: در این دیدار، اعضای رسانه فرصت داشتند تا به صورت مستقیم با مسئولین کارخانه گفت‌وگو کرده و سوالات خود را مطرح کنند، همچنین، زمینه‌های تولید، کیفیت محصولات و استفاده از استانداردهای بهداشتی در کارخانه به صورت دقیق برای بازدید کنندگان تشریح شد.

 امیرحسن باستانی رییس کارخانه گوشت باستان در جمع خبرنگاران گفت: سیستان و بلوچستان به خاطر داشتن مرز مشترک با کشورهای نظیر پاکستان و موقعیت بازارچه‌های مرزیش ظرفیت قابل توجهی برای واردات دام و در نتیجه تامین نیاز کشور به گوشت قرمز به جای طی مسیر طولانی واردات از دیگر کشورها دارد.

وی افزود: ما دام‌ زنده را از وارد کننده می‌خریم و پس از کشتار و بسته بندی در اختیار مشتری مان در سطح استان قرار می‌دهیم.

این کار آفرین جوان با راه اندازی کارخانه گوشت باستانی بطور مستقیم و غیرمستقیم باعث ایجاد اشتغال ۱۰۰ نفر شده است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633074

مهمترین اخبار ایران و جهان: