نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 11:56

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکیدی بر شکست دشمنان در جدا کردن مردم از انقلاب است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت، اتحاد و تاکیدی بر شکست دشمنان انقلاب اسلامی در جدا کردن مردم از انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمیدی صبح امروز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب است و مردم ایران برای چهل‌وپنجمین بار در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پیدا کردند با وجود شرایطی که کشور داشته است.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی امروز هم حضور بسیار پررنگ و باشکوه مردم ایران و استان کرمان را شاهد هستیم، ابراز داشت: این حضور نشان دهنده وحدت، اتحاد و تاکیدی بر شکست دشمنان انقلاب اسلامی در جدا کردن مردم از انقلاب است.

این مقام ارشد قضائی در کرمان اضافه کرد: دوستان انقلاب و دشمنان نظام مطمئن باشند که حتی اگر ده‌ها سال از این انقلاب بگذرد حضور مردم همچنان باشکوه و باصلابت است و راهپیمایی ۲۲ بهمن هرسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

حمیدی اضافه کرد: مردم ما در همه صحنه‌ها وظیفه‌شناسی کردند و با بصیرت حضور پیدا می‌کنند و قطعا همینطور که امروز در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پیدا کردند در انتخابات اسفندماه هم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند و ان‌شاءالله حماسه بزرگ سیاسی را رقم می‌زنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667930

مهمترین اخبار ایران و جهان: