نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 12:30

بانوان آماده رقم زدن شگفتی در مسابقات همگانی تنیس روی میز

نخستین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز کشور با عنوان جام سلامت روز جمعه در بخش بانوان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آن که برگزاری بزرگترین رویداد همگانی رشته المپیکی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در بخش آقایان با استقبال کم نظیر در سراسر کشور همراه شد و روز باشکوهی در ورزش همگانی این رشته رقم خورد، روز جمعه هفته جاری (۲۸ دی) این مسابقات ویژه بانوان برگزار خواهد شد. 

به دنبال امضا تفاهمنامه برگزاری این دوره از مسابقات توسط مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ و مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال به میزبانی مراکز ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفت. 

مجید کیهانی با اشاره به برگزاری کم نظیر نخستین دوره مسابقات «جام سلامت» در بخش مردان گفت: استقبال علاقمندان از برگزاری این رویداد فراتر از انتظار ما بود و امیدواریم در بخش بانوان هم شاهد حضور پرشور و مهیج باشیم.

وی با تاکید بر این که هدف از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و ایجاد زمینه‌های برای پرداختن به سلامت عامه مردم عزیز در استانهای مختلف، است ادامه داد: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی گلرنگ صورت گرفته و امیدوارم توانسته باشیم قدمی در راه تامین سلامت و ارتقای کیفیت زندگی مردم ایران برداریم و آنها را به ورزش ترغیب کنیم. 

حضور در این مسابقات برای عموم آزاد می باشد و به هشت نفر برتر در هر رده سنی جوایزی اهدا خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به هیات تنیس روی میز استان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640774

مهمترین اخبار ایران و جهان: