نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 22:38

رسالت مسئولان زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مهمترین رسالت و وظیفه مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات، زمینه‌سازی برای حضور باشکوه آحاد مردم در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان عصر امروز در جلسه مشترک هیات‌های اجرایی انتخابات، فرمانداران و هیات نظارت با یادآوری نقش مردم در عرصه‌های مختلف اداره کشور و اهمیت انتخابات در ابعاد مختلف اظهارداشت: باید اهمیت و دستاوردهای حضور مردم در صحنه، هرچه بیشتر تبیین شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: علاوه بر برنامه ریزی، اجرا و نظارت صحیح در فرایند برگزاری انتخابات بر مبنای قانون، بایستی رفتارها و گفتارها هم بیانگر بی‌طرفی و امانتداری مجریان باشد که این امر نیز زمینه‌ساز تقویت اعتماد عمومی و مشارکت نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان با شناخت از اهمیت حضور مردم در انتخابات، همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای به کارگرفته‌اند، افزود: هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به خواست دشمنان این مرز و بوم و زمینه ساز تشدید اقدامات آنها علیه ملت ایران خواهد بود.

رفیعی با بیان اینکه هیات اجرایی و نظارت یکی از جلوه‌های مردمی بودن برگزاری انتخابات است، گفت: لزوم همراهی و همکاری مطلوب هیات‌های اجرایی با فرمانداران و بخشداران در تمامی مراحل فرایند برگزاری انتخابات امری لازم و ضروری است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653874

مهمترین اخبار ایران و جهان: