نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 16:19

روحیه جهادی لازمه حل مشکلات مردم است

فرماندار ابهر گفت: برای حل مشکلات مردم باید تلاش و روحیه جهادی داشته باشیم.

به گزارش فارس از زنجان، احمد ذوالقدر فرماندار ابهر ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با بانوان و فعالان اجتماعی این شهرستان، اظهار داشت: بانوان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف سازندگی و شکوفایی کشور نقش آفرینی کردند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه زنان در جریان نهضت امام راحل با عنوان پیرو ولایت، در نقش مادر و همسر به پیروزی انقلاب کمک کردند، متذکر شد: انقلاب اسلامی با الهام از آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت نقش بی‌بدیلی را برای حضور اجتماعی زن‌ها در مدیریت جامعه تعریف کرد و در واقع انقلاب اسلامی به زن هویت و شخصیت داد.

فرماندار ابهر با تاکید بر ضرورت داشتن تلاش جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، بیان کرد:  اگر در مسیر انجام کار اشتباهی داشته باشیم هیچ ایرادی ندارد که جرات عذرخواهی داشته باشیم.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت بانوان و بها دادن به توانمندی آنان از اولویت‌هایی است که در ابهر دنبال می‌شود، گفت: در همین راستا کانون بانوان در شهرستان که تعطیل شده بود مجددا احیا شد که با توجه به همین موضوع از بانوان درخواست داریم گروه‌های تخصصی و اندیشه‌ورز تشکیل دهند.

وی با بیان بیان به اینکه در سطح شهرستان از جلسات کلی عبور کرده و موارد به صورت موردی بررسی می‌شود، اضافه کرد: با توجه به این موصوع هر جا  پروژه‌ای به مشکل برخورده است مسائل به صورت مورد به مورد نیز پیگیری شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای پی بردن به قدرت انقلاب اسلامی باید کشورمان را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم و ببینیم در کجا قرار داشته و به کجا رسیده‌ایم، ادامه داد: ضعف در اطلاع‌رسانی سبب شده است بسیاری از این دستاوردها بیان نشود در حالی که دشمن با بهره‌گیری از ابزار رسانه در تلاش برای تحریف دستاوردهای انقلاب است.

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664374

مهمترین اخبار ایران و جهان: