نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1403 - 16:49

حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از شخصیتهای برجسته علمی کشور است که توصیه می کنم جوانان کتاب های این شخصیت ارزشمند را مطالعه کنند. 

وی با تبیین جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلم بایستی در تراز انقلاب اسلامی باشد، معلمان نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش هستند بنابراین بایستی این معلمان در تراز انقلاب قرار گیرند و رسالت مهم خود را به خوبی انجام دهند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر نیز گفت : کارگران در عرصه‌های مختلف این کشور خدمت کرده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز جامعه کارگری با تقدیم بالغ بر 14 هزار شهید گلگون کفن، نقش خود را به خوبی در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

وی با تاکید بر اینکه کارگران مجاهدان حوزه اقتصادی کشور هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهاده‌اند بایستی با تکیه بر این شعار نقش محوری کارگران را دید و از این نفش برای افزایش تولید و فعالیت بیشتر بهره برد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: روز ملی خلیج فارس روز خروج بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چنگال کشور استعمارگر پرتغال است. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خلیج فارس در امنیت ملی افزود: با همت شاه عباس صفوی و امام قلی خان پس از سیطره 150 ساله پرتغالی ها، این شهرهای مهم از سیطره استعمار خارج شد و بر همین مبنا و با توجه به ارزشمندی بالای خلیج فارس، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/864

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1704974

مهمترین اخبار ایران و جهان: