نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:36

قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است

رودسر- استاندار گیلان با اشاره به اینکه قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است، گفت: ما به تمام دنیا اعلام می‌کنیم چراغ قرآن روشن بوده و هتک حرمت به آن بی ثمر است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح چهل ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کریم به عنوان راه روشن برای هدایت انسان‌ها و جامع‌ترین راهنمای بشری، تأثیر به‌سزایی در تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها دارد.

وی با بیان اینکه قرآن یک هدیه الهی برای روح و جان، و راهنمایی برای ما مسلمانان است، گفت: عزت و حیات طیبه ما در دنیا و آخرت قرآن است.

عباسی ادامه داد: دشمنان به مسائل علمی قرآن پی برده و بر همین اساس به این کتاب آسمانی جسارت می‌کنند اما ما به تمام دنیا اعلام کنیم که چراغ قرآن در همه جا روشن است و هتک حرمت به آن بی ثمر خواهد بود.

استاندار گیلان اضافه کرد: افرادی که در نجوم توانستند اجرام آسمانی را کشف کنند مسلمان بودند که بوسیله آیات قرآنی اجرام را کشف کردند و سپس بقیه دنبال رو این کار شدند.

وی با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب هدایتگر برای مردم است، گفت: پرداختن به فعالیت‌های قرآنی در قالب برگزاری این‌گونه مسابقات، علاوه بر افزایش شور و نشاط معنوی جامعه، فرصت بسیار مناسب و ارزنده‌ای را برای انس و الفت هر چه بیشتر جامعه با این کتاب الهی است.

عباسی با تاکید بر اینکه قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است، افزود: برگزاری مسابقات قرآن به عنوان جذاب ترین رویداد فرهنگی اتفاق مبارکی است که می‌تواند منجر به گسترش تعالیم قرآنی در جامعه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463674

مهمترین اخبار ایران و جهان: