نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:56

بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به عتبات‌عالیات

خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به عتبات‌عالیات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال زائران عتبات‌عالیات در لرستان و ارائه خدمات مطلوب، بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به عتبات‌عالیات به‌زودی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: باتوجه‌به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و به‌ویژه تسهیل خدمات گردشگری در مسیرهای منتهی به عتبات‌عالیات از سطح استان به‌ویژه شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر و خرم‌آباد فراهم‌کردن خدمات رفاهی و زیرساخت‌های توسعه گردشگری، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها با اولویت محورهای منتهی به عتبات‌عالیات آغاز شده که این اقدام در راستای توسعه گردشگری مذهبی باتوجه‌به قرارداشتن استان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور و هم‌جواری با استان‌های کرمانشاه و ایلام «مرز مهران» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464130

مهمترین اخبار ایران و جهان: