نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 13:16

آمریکا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نکرده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با رجوع به ذهنیت تاریخی انقلاب درمی‌یابیم که آمریکا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: نمازگزاران مؤمن! یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این ایام را به دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق خدمتگزاری به ملت شریف ایران را دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با رجوع به ذهنیت تاریخی انقلاب درمی‌یابیم که آمریکا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده است.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله، دخالت مستقیم نظامی در خلیج فار س، هدف قرار دادن هواپیمای بی دفاع ایرانی در آب‌های خلیج فارس، اعمال تحریم‌های ظالمانه، تلاش برای اجماع جهانی علیه ایران، حمایت از آشوب‌ها و اغتشاشات و تلاش برای نفوذ و تهاجم فرهنگی بخشی از نمونه‌های جنگ ترکیبی سردمداران آمریکا و مزدورانش بود که البته به حول قوه الهی این آ رزو را به گور خواهند برد.

در حال تکمیل

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479830

مهمترین اخبار ایران و جهان: