نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:34

هرگونه تعرض علیه زنان جنایتی خطرناک و عبور از خطوط قرمز است

گروه‌های مقاومت فلسطین به شدت به صهیونیست‌ها درباره هرگونه تعرض علیه زنان فلسطینی هشدار داده و آنرا جنایتی خطرناک دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، منابع فلسطینی از یورش بامداد امروز چهارشنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت شماری از فلسطینیان خبر دادند.

همچنین بولدوزرهای اشغالگران اسرائیلی بامداد امروز چهارشنبه منازل و مراکز متعلق به فلسطینی‌ها را در کوی البقعان در شهرک عناتا در شرق قدس اشغالی خراب کردند.

منابع محلی در این شهرک اعلام کردند که بولدوزرها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی در ساعت ۵ بامداد به وقت محلی برخی ساختمانها مسکونی و مراکز صنعتی را تخریب کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

خبر دیگر اینکه گردان الفجر وابسته به گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک الزبیدات در شمال اریحا واقع در منطقه اغوار را برعهده گرفت.

این گردان در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجری این عملیات شهید محمد یوسف زبیدات است و این عملیات اولین پاسخ به جنایت اشغالگران اسرائیلی در الخلیل بود.

گردان الفجر وعده داد ضرباتی سخت و کاری به دشمن اشغالگر صهیونیستی وارد کند تا شفای دل‌های تمامی زنان آزاده فلسطینی باشد.

لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی در نزدیکی اغوار یک نظامی اسرائیلی زخمی شد و مجری این عملیات هم به شهادت رسید.

هشدار شدید اللحن مقاومت درباره تعرض اشغالگران علیه زنان فلسطینی

گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از هرگونه تعرض علیه زنان آزاده فلسطینی برحذر داشتند.

این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند: هرگونه تعرض علیه بانوان فلسطینی جنایتی خطرناک و تخطی از تمامی خطوط قرمز است و دشمن صهیونیستی بهای آن را پرداخت خواهد کرد. این جنایت وحشیانه بیانگر اوج تجاوزگری دشمن صهیونیستی و حاصل همکاری امنیتی با سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و عادی سازی روابط خفت بار برخی کشورهای عربی با این رژیم است.

مقاومت، دلاورمردان فلسطینی در کرانه باختری را به خیزش علیه اشغالگران صهیونیست و تشدید عملیات‌های مقاومتی در پاسخ به جنایات علیه زنان فلسطینی فراخواند تا این رژیم، دولت و ارتش جنایتکار آن بدانند که هر دستی علیه زنان فلسطینی دراز شود، قطعاً قطع خواهد شد.

گروه مقاومت عرین الاسود هم هشدار داد که حمله اشغالگران اسرائیلی به زنان فلسطینی در الخلیل را پاسخ خواهد داد و نبرد با این رژیم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

این گروه تاکید کرد: قبلاً نیز وعده داده و آن را عملی کرده و همانگونه که انتقام شیرزنان فلسطینی در قدس را گرفت، انتقام زنان آزاده فلسطینی در الخلیل را نیز خواهد گرفت. سکوت کنندگان در برابر اهانت و حمله به خواهران، مادران و دخترانمان هویت ملی خود را از دست داده و حق زندگی در این سرزمین مبارک را ندارند. آن زمان که دختران ما را در قدس مورد حمله قرار دادید، عرین الاسود پاسخی سخت و محکم داد که جرات فاش کردن آن را نداشتید که البته اخبار رسانه‌ها برای ما اهمیتی ندارد و مهم برای ما کسب رضایت خداوند است. نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و ما از هر طرف به اشغالگران ضربه وارد خواهیم کرد و دلاورمردان مقاومت نیز همراه ما هستند و ما هرگز ذلت و خواری را نمی‌پذیریم. از جایی که فکرش را هم نمی‌کنید، برای ضربه زدن به شما خارج خواهیم شد و ضربه پشت ضربه دریافت خواهید کرد و آن وقت دیگر هشدار فایده‌ای نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که دو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با تهدید اسلحه ۵ زن فلسطینی را در شهر الخلیل مجبور کردند که مقابل آنها لخت شوند. این جنایت وحشیانه خشم گسترده فلسطینیان و گروه‌های مقاومت را در پی داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487630

مهمترین اخبار ایران و جهان: