نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 17:11

سردار رادان: جنس مأموریت «اربعین» مأموریتی نرم با عملیات انتظامی پیچیده است

فرمانده کل انتظامی کشور جنس مأموریت اربعین حسینی را مأموریتی نرم با عملیات انتظامی پیچیده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از قرارگاه ظفر یگان‌های ویژه فراجا مستقر در مرز مهران، ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران پلیس ویژه در مأموریت بزرگ اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: بحمدالله با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های سردار کرمی اقدامات خوب و با ارزشی در زمینه امنیت در مرزها و تسهیل در تردد زائران صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی‌ها، هم افزایی‌ها و کار عاشقانه کلیه فرماندهان و کارکنان دخیل در مأموریت اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: عنصر تجربه در صورتی که همراه با خلاقیت و تخصص باشد و از آن بهره مندی درست و بجایی صورت گیرد، باعث بهتر شدن مأموریت‌های پلیس در آینده و ابعاد مختلف می‌شود و یکی از دلایل مهم بهتر شدن مأموریت‌ اربعین حسینی(ع) در یگان‌های ویژه فراجا استفاده از تجربیات موفق از سالهای گذشته است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهان سابق پلیس در جهت آماده سازی زیرساخت‌ها و اندوخته تجربه‌های خوب در حوزه مأموریت اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: مأموریت اربعین حسینی(ع) که از سالهای گذشته به این نیرو محول شده؛ شگفتانه جدیدی به مجموعه فرماندهی انتظامی جهموری اسلامی ایران اضافه کرده است.

سردار رادان با بیان اینکه جنس مأموریت اربعین حسینی(ع) مأموریتی نرم با عملیات انتظامی پیچیده است، افزود: خلاقیت و تجربه دو عنصر مهم در اجرای مأموریت اربعین حسینی(ع) و عامل پیشرفت در اجرای ماموریت است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش‌های فوق العاده کارکنان در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: اجرای مأموریت امسال این انتظار را ایجاد کرده که در خلاقیت اجرای مأموریت پیشرفت چشمگیری حاصل شده تا در سال‌های آینده اندک مشکلات احتمالی نیز وجود نداشته باشد.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مأموریت اربعین حسینی(ع) از جهت هماهنگی اجرای عملیات‌ها کمک عظیمی به ساختار فراجا می‌کند، تصریح کرد: اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تمرین و فرصتی برای همدلی، استقامت و اتحاد همه رده‌های انتظامی و تخصصی از مرزبانی گرفته تا یگان ویژه و رده‌های پشتیبانی است.

سردار رادان با اشاره به نقش رده‌های پشتیبانی از جمله: اجتماعی، فاوا، مهندسی و... در مهیا ساختن زیرساخت‌های مأموریتی جهت ارائه خدمت بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: کلیه رده‌های پشتیبانی با افتخار خود را خادم خادمان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می دانند و این نشان متبرکی است که توسط امام حسین(ع) به آنها اعطا شده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری مأموریت اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در توشه دنیا و آخرت کارکنان، رعایت شئون خدمت به زائران را برگ برنده‌ای در اجرای سایر مأموریت‌های پلیس به خصوص کارکنان یگان ویژه دانسته و تصریح کرد: مأموران یگان ویژه طبق ادوار گذشته، مجدد در این مأموریت نیز بسیار خوش درخشیدند که نام آنها در دفتر خدمت به زائران امام حسین(ع) ثبت و دارای پاداش عظیمی از جانب حضرتش خواهد بود.

وی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای خادمان حسینی(ع)، راه اندازی، استحکام بخشی و تقویت قرارگاه مرکزی اربعین را در سال آینده لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امسال کشور عراق نهایت همکاری در بحث تردد زائران داشته و کلیه ارگان‌ها و مجموعه‌های نظامی و انتظامی در آماده سازی زیرساخت ها پای کار بوده اند که ان شاء الله در سال‌های آتی با استفاده از توان، تجربه و آمادگی حداکثری به منظور تأمین نظم و امنیت این مأموریت معنوی و تسهیل زائران و ارائه خدمات انتظامی به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایفای نقش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486974

مهمترین اخبار ایران و جهان: