نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 19:57

کشف ۹۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و کردستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مرکزی و کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد رضا چگنی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون کشنده از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه پس از هماهنگی با مقام قضایی به محور قدیم ساوه -همدان اعزام و با یک عملیات منسجم و به موقع موفق شدند کامیون را شناسایی و متوقف کنند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در این عملیات تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۲کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر دستگیر شدند.
 
چگنی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482030

مهمترین اخبار ایران و جهان: