نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 15:37

امام جمعه اهواز: ملت ایران در برابر فتنه دشمنان بیدار است

امام‌جمعه اهواز گفت: با هوشیاری ملت ایران فتنه دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد: دشمنان همواره در پی فتنه‌افکنی در کشور هستند ولی با حضور سربازان گمنان امام زمان(عج) این فتنه‌ها خنثی می‌شود.

وی با اشاره به هوشیاری ملت ایران نسبت به فتنه‌ دشمنان ادامه داد: هوشیاری ملت ایران نیز همواره مانع از تحقق برنامه‌ها و اهداف دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سومین ماهواره بومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام نور 3 توسط ماهواره‌ بر قاصد به فضا پرتاب شد، گفت: این ماهواره با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت و با تلاش دانشمندان ایرانی اکنون به فناوری پیشرفته‌ای دست پیدا کرده‌ایم و در دل تحریم‌ها ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهواز با اشاره به روز آتش‌نشان، افزود: آتشنشان‌ها خطرپذیرانی هستند که جان خود را به خطر می‌اندازند تا هم نوع خود را نجات دهند.

موسوی‌فرد با اشاره به جانفشانی‌ آتشنشنان‌ها در حادثه متروپل تصریح کرد: در حادثه متروپل شاهد بودیم که این قشر، چگونه در دل خطر، زیر ساختمان در حال تخریب می‌رفتند تا جان همنوعان خود را نجات دهند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519430

مهمترین اخبار ایران و جهان: