نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:49

کارگران و کارفرمایان امیدآفرینی را در جامعه تزریق کنند

فرمانده سپاه کربلا گفت: قشر کارگری و کارفرمایی می‌توانند بیشترین رضایت‌مندی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، نشست صمیمی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با مسؤولان شوراهای کارگری و کارفرمایی مازندران برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه نظام مسائل کارگری و کارفرمایی در این نشست مطرح شده است، اظهار کرد: مشکلات و معضلاتی که در قشر کارگری استان وجود دارد، در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا افزود: مقرر شد آن دسته از مسائلی که در استان قابل پیگیری است به‌عنوان عضو شورای تامین استان و شورای اداری مورد بررسی قرار بگیرد.

سردار مسلمی ادامه داد: توفیق داریم گام کوچکی در حوزه کارگری و کارفرمای برداریم و اعتقادمان بر این است که قشر کارگری و کارفرمایی می‌توانند بیشترین رضایت‌مندی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.

*سپاه و بسیج در کنار کارگران و کارفرمایان شریف است

سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا نیز با اشاره به وفاق و همدلی بین جامعه بزرگ کارگری مازندران و سپاه کربلا و بسیج کارگری گفت: با این همدلی شاهد رقم خوردن  اتفاق خوبی در سطح استان هستیم.

وی افزود: جنس کارگران شریف از جنس انقلاب و بسیج است و بسیج و سپاه خود را در کنار کارگران و کارفرمایان شریف می‌داند.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگری در کنار برنامه‌های مختلفی، چون رفع موانع تولید و کمک به جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان، اقدامات عملیاتی خوبی را در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی و جهاد تبیین و  امیدآفرینی شروع کرده است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476730

مهمترین اخبار ایران و جهان: