نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 01:28

خاطرات آزادگان دفاع مقدس چراغ روشنی برای آیندگان است

گناوه- فرماندار گناوه گفت:خاطرات رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس چراغ روشنی برای آیندگان است و این خاطرات باید بیان و ثبت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست با آزادگان شهرستان گناوه اظهار داشت: خاطرات رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس چراغ روشنی برای آیندگان است و باید این خاطرات خود را به هر طریق ممکن بیان کنند و برای آیندگان ثبت شود.

فرماندار گناوه افزود: پیگیری مشکلات ایثارگران به ویژه آزادگان وظیفه همه ما است و در اولویت کارها قرار دارد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال فرزندان آزادگان به عنوان یکی از دغدغه‌های آنها، گفت: کسانی که در این زمینه مشکلاتی دارند به مشاور فرماندار در امور ایثارگران اعلام کنند تا با تخصص‌های مربوط در شرکت‌های خصوصی که در منطقه شروع به کار کرده‌اند در اولویت بکارگیری قرار گیرند.

فرماندار گناوه افزود: برای جذب در بخش دولتی، جذب نیرو فقط از طریق آزمون‌های رسمی انجام می‌شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: پیگیری‌های مربوط به کمیسیون ایثارگران توسط بنیاد شهید انجام شود.

خاطرات آزادگان دفاع مقدس چراغ روشنی برای آیندگان است

آزادگان زبان گویا و راویان دوران دفاع مقدس هستید

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه اظهار داشت: آزادگان اسوه صبر و استقامت در کشور هستند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: آزادگان سرافراز میهن اسلامی زحمات بسیاری را در راه دین و کشور متحمل شدند و لحظه لحظه دوران اسارت آنها صدقه است.

وی گفت: آزادگان همانگونه که در دوران اسارت با بصیرت بودند و امروز نیز با بصیرت، رزمندگان جهاد در جنگ نرم علیه انقلاب هستند و راه خود را با پشتیبان از ولایت فقیه ادامه می‌دهند.

خاطرات آزادگان دفاع مقدس چراغ روشنی برای آیندگان است

وی یادآور شد: شما آزادگان زبان گویا و راویان گذشته و دوران دفاع مقدس هستید و زبان و قلم شما می‌تواند به عنوان یک رزمنده جهادگر در دوران دفاع مقدس امروز هم انجام وظیفه کند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در شرایطی که دشمن در تلاش برای مأیوس کردن جوانان کشور است کسانی که می‌توانند روایت گری دوران انقلاب و دفاع مقدس را بر عهده بگیرند رزمندگان آن دوران هستند که سختی‌ها و زحمات زیادی در این راه کشیده‌اند و امروز باید این روایت‌ها را به نسل جوان منتقل کنند.

بیان خاطراتی آزادگان از دوران اسارت و تجلیل از آنها از دیگر بخش‌های این نشست بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476174

مهمترین اخبار ایران و جهان: